my life

my life

Saturday, July 16, 2016

Kitchen cabinet dari unico kitchen and wardrobe

Alhamdulillah.. settle kitchen cabinet arini.. rumah dh 80% siap.. hopefully settle semua minggu depan..

Berbalik kepada kitchen cabinet,  dua tiga kali jgk org ni dtg rumah utk buat ukuran.. 1st ukur mcm biasa jela.. then lpas pasang plaster ceiling, ukuran cabinet dh ฤบari byk.. terpaksa buat ukuran semula. Nasib baik org ni ok dtg bnyk kali.

Saya jmpa mereka ni di expo design2 rumah di shah alam.. dpt diskaun 10%.. hrganya ok jugak.. lagipun dapur saya panjang.. ukuran 14 kaki.. ada tambahan laci dan almari cermin berlampu.. saya ambil color putih utk nmpk luas. Maklum ler.. rumah pun sekangkang monyet je.. kikikiki...

So ini gambar2 kitchen cabinet rumah saya.. gmbr masa pasang xde sbb saya smpi pun lpas dh settle pasang semua..

Ini adalah lui.. org yg berunding ngn saya dr awal2 lg saya nk buat kitchen cabinet ni.. respon pun cepat dan pantas.. memang best brurusan dgn dia ni..

2 comments:

  1. Cantik. Dan nampak luas.
    Jemput singgah ke blog sakinahms.blogspot.my
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Tq.. insyaAllah sakinah.. tq sudi jengah blog xseberape saya..๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    ReplyDelete