my life

my life

Saturday, June 11, 2016

Membeli lampu dan kipas di house of lighting, puchong.

Arini saya pergi membeli lampu di house of lighting, puchong. Tempat yg ramai org suggest beli. Memang super duper ramai org tp yg bagusnya dorg ni pandai handle n pekerja2nya pun ok layan customer. Saya mencari lmpu2 downlight n led pnjng utk dsesuaikn dgn plaster ceiling rumah. Saya beli jenis yg guna bulb sbb if beli LED, susah nk maintain. If lampu xleh pasang, kena bawa semua utk tukar. Klu jenis bulb, lampu x on, just beli bulb je. Settle!! 

Saya sampai2 je trus pilih lampu downlight n lampu batang LED (xtau nama dia.. hihi). Lpas bgtau ape yg kita nk, org tu trus check stock n trus bawa turun. 

Saya confius nk pilih mana satu yg paling ok. Ada yg saya cancel amik n nak tukar dgn yg lain. Pekerja tu trus ckp ok n trus tukar even dorg dh check pun lampu sblm ni. Itu memang patut dpuji. Mereka layan pelanggan dgn bagus. Kena naik atas kot utk amik lampu2 lain.

Saya ambil kipas 5 bilah color hitam satu utk ruang tamu rumah (jenis remote contro. Ikutkan saya xsuka ada remote tp if 5 bilah mmng semua ada remote.) Hrganya rm169.. okla tu kn? Hihi

Total pelaburan saya utk lampu dan satu kipas adalah rm600++

Dbawah ni lampu2 yg saya beli n suasana di kedai tersebut..

No comments:

Post a Comment