my life

my life

Friday, July 1, 2016

Service kereta di KIA petaling jaya

Minggu depan nk raya so harini Alhamdulillah dpt appointment servis kereta. Risau dh penuh. maklum ler.. ramai yg nk balik kampung nnti.. saya minta tolong kak wati jagakan anak sementara. Ksian dorg xsihat.. Saya servis kereta di KIA service centre PJ.. berhadapan federal highway.. sejak dr awal2 saya beli kereta memang saya akan servis kt sini.. so far layanan dr staff2 semuanya baik.. tempat menunggu pun mesra pengguna.. saya suka coffee kt sini... klu xpuasa dh lama saya buat air coffee tu.. hihi..


Ni tempat saya lepak tengok TV. Mereka sediakan Astro utk menonton.

Yang ni plak kerusi urut dan klu nk surf internet, boleh gunakan komputer yg kt sebelah kerusi urut. Oh ye! Wifi percuma pun ada..

Ini pandangan dari cermin.. boleh saya tgok ape yg mereka buat kt kereta saya tu.. 

Bosan2 saya sambung kait baju anak saya.. terisi juga masa tu.. hihi.. 

Klu bawa anak kecik, mereka boleh main kt sini.. 

Ini la coffee yg saya ckp tu.. actually kt mana2 pun ada.. tp coffee ni memang sedappp

No comments:

Post a Comment